英语资讯
News

减肥运动相关口语表达 第22期:拒吃高脂肪起司

Source: 恒星英语学习网    2018-04-10  我要投稿   论坛   Favorite  

Unit 22 Chuck high-fat cheese。

Unit 22 拒吃高脂肪起司

One ounce oI most cheeses----one measly slice----averages about 100 calories and 7 or 8 grams of fat.

大部分的奶酩只要一盎司____即使是微不足道的一小片___平均都含大约 100 卡的热量与 7 到 8 克的脂肪。

What’s a cheese lover to do? Look for low-fat varieties. Try mozzarella made from part-skim milk,with fewer calories and about two-thirds the fat of whole-milk mozzarella. Check the labels. Most large cheesemakers are now making low-fat varieties. And when buying other products,such as pizza,check for low-fat cheese as an ingredient.

热爱奶酪的人怎么办呢?选用其他的低脂奶酪吧。试试由半脱脂牛奶所做成的意大利白奶酪吧,它的热量比较少,脂肪含量仅及全脂白奶酪三分之二左右。购买前先检查一下各种奶酪产品标签。现在大多数规模较大的奶酪制造商都有生产各种不同的低脂奶酪制品。在买其他像比萨之类的产品时,也要检查一下它们使用的奶酪材料是不是低脂的。


健身短语

1.look for. . .寻找……

2.such as…像是/诸如......


将本页收藏到:
上一篇:减肥运动相关口语表达 第21期:喝低脂牛奶
下一篇:减肥运动相关口语表达 第23期:拟定饮用原味优格计划

最新更新
论坛精彩内容
网站地图 - 学习交流 - 恒星英语论坛 - 关于我们 - 广告服务 - 帮助中心 - 联系我们
Copyright ©2006-2007 www.Hxen.com All Rights Reserved